dodano: 17.10.2011  |  10 komentarze

Od 7 października 2011 klubowicze z Warszawy, Łodzi i Wrocławia mogą oglądać zmienione wnętrza ich ulubionych barów Paparazzi. Ta popularna sieć barów w tym roku weszła na giełdę NewConnect i postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Pink Crow odpowiedzialne było za produkcję materiałów promocyjnych, BTL. Stworzenie eleganckiego, wyrazistego i subtelnego jednocześnie brandingu było najtrudniejszą kwestią, przed która stanął zespół. Zależało nam na wkomponowaniu nowych elementów w sposób, który nie zaburzy istniejącej we wnętrzach atmosfery. Bez konieczności przeprowadzania wielkich zmian osiągnęliśmy planowany efekt. Branding Jacka Daniel’s stanowi wartość dodaną do popularnej marki Paparazzi i dlatego goście nadal doskonale się czują i bawią we wnętrzach barów Paparazzi.

Skomentuj